Mjau!


HALLÅ ELLER! Kom precis hem från middag med mina finska kollegor och två fotografer som är här för att ta bilder till sommarkatalogen. På Yucca OFC!

Var aldrig i grottan, funderar på att åka dit på söndag men den var tydligen inte så spännande. Var nere i stan istället, åt sallad, drack kaffe och skrev dagbok. Har skrivit mer eller mindre oavbrutet sedan jag var sju år gammal, undrar om någon någonsin kommer läsa dom. Inte helt säker på att jag vill det!

BTW så har jag beställt almanackan nu så den borde komma hem snart. Och kom på idag att den kanske kommer till Oket istället för i brevlådan. Isåfall blir det kanske lite tricky att hämta ut? Säg till mig isåfall. Räkningen betalar jag snart online så den behöver ni inte bry er om.

Visst är det kul att läsa mina interna meddelanden till familjen! Och även om flyget ännu inte är bokat, har jag fått bekräftat idag att jag flyger till Sharm el Sheikh den 4 oktober.

SMELL YA!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm, man kanske måste ha leg för att hämta ut den :o :o men den borde skickas hem för det är ju inget stort paket, låt oss hålla tummarna :D :D

2010-09-08 @ 23:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0