MEN VET NI VAD!


Jag ska ner på stan nu! Mina skandinaviska kollegor har sina pojkvänner här, därför jag inte hängt med dom på sistone. Min ena finska kollega har flyttat in till chefen och den andra har haft sina kompisar här och hennes familj kommer på torsdag. Så, thats why facebook har tagit upp way to much time.

Nu har jag hursomhelst tröttnat på detta och tänker pallra mig ner till centrum. Ska framkalla kort på min familj som jag tog i april (hehe. långsam som en hniigel) att ha i plånboken. Vill fixa min kamera också men det verkar som om jag måste till Istanbul för att göra det :/

Och det känns väldigt onödigt om jag skulle köpa en ny kamera igen. Linsen har nämligen fastnat halvägs ut och ingen normal kamerabutik vågar laga den, de säger att jag måste till återförsäljaren. Rolleibutik i Izmir, någon?

Nejmen. HA DET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0