Kurr kurr i magen!


Alltså jag är konstant hungrig idag, min mage känns tom oavsett om jag ätit eller inte. Hann inte med frukost imorse eftersom jag hade pickup halv åtta och snoozade för länge. Men så åt jag en liten macka på flygis och det kändes helt okej. I ungefär en kvart. Nu när jag kom hem åt jag sallad vid poolen. Somnade i solstolen och gick upp på rummet en timme senare. Vrålhungrig!

Så jag åt en sallad till för den var så god. Och tre timmar senare kurrade min mage, höll på att bli tokig, så hungrig var jag! Och har ingen mat hemma alls, och egentligen inga pengar heller (återkommer om det hehe..) men de hade lite turkisk billig mat i köket som jag beställde upp på rummet.

Detta åt jag upp för ungefär en kvart sen, var proppmätt när jag ställde undan tallriken men nu kurrar magen igen! Den känns helt tom, alltså vad händer mannen?

Nu ska jag upp till Therese för hennes kille har äntligen åkt. JIIHA! Alltså om du läser det här så var du jättetrevlig och allt men nu vill jag ha min kompis tillbaka, tack.

Undrar om hon har nån mat hemma...

Edit: Inlägget skrevs för tre timmar sedan. Men internet somnade och jag ville inte låta Therese eller min mage vänta.


Kommentarer
Postat av: the legend

Det kan vara om du småäter mycket, då är magen van vid att få mat! :o så är det för mig jätteofta!!

2010-09-17 @ 17:38:36
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0