Kommer få en chock i vinter!


Så lite som vi jobbar här. Alltså vi gör allt vi ska göra och mer därtill, ändå har vi så mycket fritid. Helt otroligt! Idag slutade vi klockan två och då hade vi en hel del extra tid på kontoret som egentligen inte behövdes.

Fast. I Dominikanska ska jag vara själv i Las Terrenas, så då lägger jag nog också upp mitt eget schema. Inte för att jag tänker vara ledig hela tiden. Snarare tvärtom - det är skönt och kul med fritid men nu har jag hamnat i en såndär lat period. Ligger i soffan framför datorn i flera timmar och känner att jag borde göra något. Då är det ju faktiskt bättre att göra något.

Håller på att göra min egen almanacka för vintern, våren och sommaren. Tack http://annnelis.blogg.se/! Är inne på http://www.personligalmanacka.se/ hela tiden nu, helt beroende. Är klar, men ska vänta lite med att beställa. Har nämligen en bestämd känsla av att jag glömt skriva in någons födelsedag. HMM.

Och de har hittat ett flyg till Sharm el Sheikh nu! Det är ännu inte bokat men troligtvis flyger jag till Egypten morgonen den 4 oktober.

Bara en månad kvar. Borde inte ligga här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0