Hej fran Istanbul!


Hej fran Istanbul och fran Orkun som jag bor hos har! Ingen anledning till oro kara vanner, han ar en gemensam van till mig och Johanna (som jag aven namnde i vykortet jag skickade till er idag, sluta tjata!).

Har iallafall hunnit med jattemycket pa bara en natt och en dag. Har besokt Besiktas, Orkuns jobb, Sultanahmet igen, Taksim igen och faktiskt inte kopt sa mycket alls med tanke pa vilket utbud det finns. Det jag kopt kommer jag behova i Egypten.

Okej slutforsvarat, allt ar bra och jag ville bara tala om det ifall ni undrar varfor jag inte uppdaterar sa ofta :) Hoppas ni mar bra allihopa hemma i Sverige och vart ni nu haller hus! Imorgon kvall aker jag tillbaka till Kusadasi, pa lordag ska jag pa hotellservice, sondag utflykt till Efesos och pa mandag bar det alltsa av till Egypten.

Men nu ska jag fortsatta njuta av Istanboooool!

KARLEK TILL ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0