Hallå hallå!


Kollar flygbiljetter till Istanbul, ska nog åka dit imorgon kväll lite såhär hippt som happt i sista minuten. Det ändrar ju mina packningsplaner lite (ja, jag hade packningsplaner) men det går. Kan packa ikväll och på.. söndag. Hm.

På måndag flyger jag från Izmir till Istanbul och vidare till Kairo för att slutligen landa i Sharm el Sheikh. Tillbaka till mina kära araber. Åh, har faktiskt saknat dom.

Annars är allt bra, ville bara uppdatera och visa att jag lever, har faktiskt haft saker att göra nu och det är därför det är lite tyst här. :)

Hasta la vista baby!


Kommentarer
Postat av: mahidji

good att du uppdaterar! vi började faktiskt fundera på vart du tagit vägen =)=)=)=)==))=)=)=)=)=)=)=)))))

2010-09-29 @ 14:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0