Guten morgen!


Är ledig idag och funderar på när gymmet öppnar. De har blivit så lata på sista tiden! Stängt på söndagar liksom, what? Tror det öppnar klockan tio, en timme to go.

I eftermiddag ska jag Therese och hennes lover åka till Millipark. I utkanten av nationalparken beryktas det finnas en grotta (Zeus grotta heter den - Zeus var ju den största guden i den grekiska mytologin). Ska googla lite på grottan nu men har för mig att den var typ 118m lång och 30 eller 40m djup?

Hep beraber! COOOOOOOL.

Var nere i stan och framkallade fina bilder igår. En på varje familjemedlem och tre bilder på våra kissar. Killarna såg ut som om de tyckte jag var en galen kattkvinna men log artigt och framkallade mina bilder ändå.

Sen gick jag och åt sallad vid ett ställe där jag halvkänner en av servitörerna. Eller nja, vi har pratat endel och jag brukar äta där ibland. Som alltid, när man är ärlig och säger att man inte har pojkvän och samtidigt är trevlig mot en turkisk man, tror denna turkiska man att man är påväg att bli ihop.

Jag brukar ignorera detta glasklara faktum tills han blir tvungen att fråga något rakt ut eller på annat sätt visar lite för tydligt att han vill mer. Då spelar jag förvånad och säger att jag ju bara vill vara kompis. Och det tror han aldrig skulle fungera och så förlorar man sin turkkompis. Inatt fick jag ett sådant rakt ut-sms från min servitör-kompis. Ska svara på det nu och kommer därmed troligtvis inte gå tillbaka dit igen. Synd!

Kan ju faktiskt bara säga att jag har pojkvän, så slipper man hela den där biten av falska förväntningar från ena hållet och väntan från det andra. Men gillar inte att ljuga. Ska nog göra det ändå för att spara lite tid. Fast eftersom det är turkar vi talar om, gör det sällan någon skillnad om man har pojkvän eller inte.

Nu kurrar magen och jag har tömt kylen igen. Vad att göra? Gå och handla kanske.





Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHAH du ÄR en galan kattkvinna!!

2010-09-08 @ 12:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0