Förföljd!


Jepp! Jag har fått en stalker.

Det började med att jag var ute på morgonpromenad. Efter ungefär halva vägen kommer en man joggandes emot mig, svettig med blå tröja. Eller röd. Jag minns faktiskt inte, eftersom det var hunden bakom honom jag tittade på. Påminn mig att aldrig mer titta på en hund!!!

Tyckte den var söt, sa nååå hej lilla vovven och log. Hunden stannade då upp, såg mig i ögonen, tittade efter den joggande gubben och efter mindre än en sekunds tveksamhet vände den och skuttade glatt efter mig istället.

Och trots att jag flera gånger sa till den att gå tillbaka, och trots att minst tio olika galna hundar skällde på den att lämna deras revir, skuttade den efter mig hela vägen hem.

Fick jättedåligt samvete när jag bad receptionisten att ta bort den och hunden skrämt sprang iväg med svansen mellan benen. Vi hade nästan blivit kompisar där och den var faktiskt jättesöt. Lugn och snäll med stora bruna ögon. Undrar hur den kom hem sen.

:(

Men nästa gång jag möter en hund på vägen, ska jag inte titta den i ögonen. Och ännu mindre säga att den är söt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaaaaaaw :( <3 <3 äsch den fick en trevlig promenad! =D

2010-09-24 @ 09:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0