Eh. . Svett.


Jag satt längst fram i bussen idag med våra nya söta gäster från Arlanda. Shit vad varmt det var. Jag pratade och pratade nästan konstant i en och en halv timme och när vi kom fram till första stoppet sa jag till väskbärarkillen att shit, det är varmt idag. Tycker du? undrade han, eftersom det faktiskt inte var varmare än vanligt men längst fram i bussen är det sjukt svettigt.

Utan att svara lyfte jag på armen lite för att klia mig själv i nacken. Och ser hur väskbärarkillen ryggar tillbaka. Och efter att ha kastat en snabb blick under min egen arm förstår jag varför. HELT GENOMBLÖT AV SVETT!!!!

Alltså det var verkligen inte okej, så svettig har jag inte ens varit inuti Bamse i år. Så på följande två hotellstopp koncentrerade jag mig djupt på att hålla armarna tätt intill kroppen och gå i sidled.

Som en blöt krabba.


Kommentarer
Postat av: barret ("stickan")

ahhahhahahhaha feel your pain sis!

2010-09-23 @ 13:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0