Abstinens.


Jag ska aldrig mer spela Super Mario. Det är det jobbigaste spelet man kan bli beroende av! Så sjukt frustrerande när han bara hoppar rakt in i elden som bossen sprutar ut, men vad skulle jag göra då när jag hade blivit träffad av ett eldklot om jag stod kvar.

Hade glömt hur upprörd man blir av det här spelet. Först blev jag helt överlycklig när jag hittade det på facebook, men nu. Herregud. Take it away!!

Annars mår jag bra. Sitter på balkongen och har precis stängt ner allt som har med mr Mario att göra. Tror inte grannarna uppskattade mina små utrop (NEJ! MEN SKIT! VA, jag hoppade ju! SEEEEEEEPE!).

Nej. Här får ni något roligare att titta på!



Hihihihi.

Okej känner mig som en RIKTIG datanörd nu. Men det är ju nästan alla i familjen så jag får skylla på generna. ♥ Ingen fri vilja här inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0