3 uppdateringar!


1. Tömde allt innehåll i väskan på golvet utanför lägenheten. Letade innanför fodret och tömde mina fickor. Jag har tappat nyckeln på fruktmarknaden, tänkte jag och undrade om jag nu måste betala för en ny. När jag plötsligt upptäcker att jag haft nyckeln i handen hela tiden. Är det inte sånt man gör när man är typ... 80?

2. Vi har en säljgrupp här från Danmark. De säljer alltså våra resor och vi ska få dem att älska Kusadasi och sälja massor av resor hit nästa år. Fick precis veta att denna säljgrupp ska åka med på min utflykt till Efesos på måndag. Aj.

3. Kari kom tillbaka från Stockholm där de haft en slags kurs. Och ser en massa paket ligga inne på flygplatsen. Till oss. Alla våra paket som vi har väntat på i tre veckor. De har legat inne på flygplatsen - i två veckors tid. Bra jobbat Deniz, bra jobbat.

Det var ungefär allt jag hade att säga, pusshej!

4. Vi ska inte åka till Bodrum på vår kickdown, vi ska till Izmir. Och vi åker imorgon.


Kommentarer
Postat av: the legend

HAHAHAHHAHA du är så 80...

2010-09-17 @ 17:38:47
URL: http://annnelis.blogg.se/
Postat av: Anonym

tur att danmarksgänget åker med dgi! då kommer det gå bra och resorna kommer fortsätta strömma in! :D

2010-09-17 @ 23:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0