Catch a falling star and put it in your pocket,


save it for a rainy day.



Håller på att somna alltså. Men måste packa klart ikväll. Imorgon åker jag till kontoret för final liquidation och annat spännande pappersarbete. Sen är det nästan dags att åka. Sheiisse. Ska försöka hinna med så mycket som möjligt nu innan ögonlocken stängs. Trött som en galen gnu som åker skidor. Om de nu kan vara trötta.

Familjen - update på telefon väntar från sandlådan när jag kommer fram! Ringer så fort jag kan. Om det är superdupermegastressigt eller dålig uppkoppling, gör jag en snabb update här först.

KÄRLEK!


Kommentarer
Postat av: Rassneli

åhhh den sjunger dom ju i Love actually :D:D

2010-10-04 @ 21:24:59
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0