Pratbubblor


BTW. Folk ar valdigt oppna har i Turklandet. Igar gick jag och Orkun ner mot Bosborun och motte en tant med sot liten hund. Japp, jag har glomt allt om min stalker och sag hunden rakt i ogonen medan jag sa aaah ar du sa sot liten vovve!

Som tur var brydde den sig inte sa mycket om oss och den hade ju sin matte med sig dessutom. Men efter den lilla kommentaren, och jag tror Orkun sa nat om sot hund pa turkiska ocksa, sa borjade tanten prata med oss. Bara i fem minuter, men under dessa fem minuter gjorde hon klart for oss att den lilla bebishunden faktiskt ar nio ar gammal och sjukt krasen. Den har under dessa nio ar inte hittat en enda tjej att para sig med! Och om det gar ytterligare ett halvar utan parningsprocess far hunden av nagon anledning prostatacancer och dor.

Hon berattade ocksa att hon last in hunden med en tjejhund under nagra timmar for att de skulle para sig men trots att tjejen jagade honom runt i rummet som en galning, sprang han bara ifran henne utan minsta intresse.

Det ar ju helt uppenbart att hunden ar bog.

Sa, nu nar jag har delat med mig av denna fangslande historia till er ska jag nog packa ner det sista av mina klader i vaskan och ladda over nagra bilder pa datorn innan det ar dags att aka ner pa stan igen.

ß-)




Kommentarer
Postat av: barret

tänkjte samma sak! let me gay dog be liksom!

2010-10-02 @ 19:00:32
Postat av: barrrrrrrrrrr

btw maistro, kolla in denna blogg: http://anagina.blogg.se/



jag tror du kommer älska den! hon är asskön, rolig, gör skillnad och är smart ocg jag tycker ni är lite lika :D

2010-10-02 @ 21:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0