I've been so high on such a breakable thread.


Åh. Hade en mysig utflykt till Sirince men min lokalguide funderade nog på att strypa mig några gånger när jag gav längre tid än hon ville på de olika stoppen. Okej undrade faktiskt lite själv vad jag höll på med, när vi satt och väntade på att tiden skulle gå och jag hela tiden nickade till trots alla koppar kaffe.

Men faktiskt. Vi får betalt för att åka dit och kan göra det när vi vill. Gästerna betalar pengar för det och kanske bara kommer dit en gång i sitt liv. Klart de ska få tid att njuta av det då.

Imorgon har jag flera av gästerna med mig till Efesos tillsammans med Kakan som kommit hela vägen från Cesme för att säga hejdå till mig! Awww.

Det var föresten helt sjukt vad trött jag var när jag kom hem. Däckade ganska omgående på soffan och först ringde Kakis för att berätta att hon kommit fram till Kusadasi. Minns inget mer av det samtalet. Jo hon skulle ringa upp igen när de lagat pannkakor. Men det var Therese som ringde nästa gång. Minns bara känslan av att försöka fånga min hjärna som liksom svävade någonstans utanför huvudet. Jag hörde nog vad hon sa, men det gick inte att förstå ett enda ord. Och jag tror jag sa det till henne.

På något sätt förstod jag ändå att pannkakorna var klara och tio minuter senare var jag påväg upp med mjukisbyxor och katt-tofflor för att joina.

Gulltjejer.

Citat från Johanna när hon berättar att hon fick rå kyckling och försöker försvara restaurangen för oss:

- It was not totally raw, it was just not cooked at all.


Kommentarer
Postat av: the legend

HAHAH bra försvar :D

2010-10-03 @ 18:23:56
URL: http://annnelis.blogg.se/
Postat av: the legend

HAHAH bra försvar :D

2010-10-03 @ 18:23:58
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0