Hejda fran Istanbul!


Ikvall ar det dags att aka tillbaka till Koss-Doss. Tar nattbussen och kommer till Izmirs station kl 06.30 imorgon bitti. Darifran hoppas jag hitta en buss till Kusadasi sa att jag hinner hem for snabbdusch och ombyte innan morgonservicen borjar kl 9.

Sen har vi tydligen manga inbokade till Sirince-utflykten sa jag bestamde mig nyss for att kora den direkt efter service eftersom jag anda maste dit innan jag aker. Och sa slutar jag kl 18, hem och packa sa mycket det gar och pa sondag morgon kl 7 hamtas jag for att ha min sista utflykt till Efesos for sasongen.

Hujedamig!

Sen hem och packa packa packa, och pa mandag kl 14 gar flyget fran Izmir till Istanbul, fran Istanbul till Kairo och till sist vidare till Sharm el Sheikh. Formodar att det blir en och annan forsening pa vagen, tur att flygplatser ar sa spannande. Ska ladda mp3:n och datorn fullt.

Nej men. Da sager vi sa salange! Opiyorum seni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0