They say you know when you know,


but I dont know.


Jag och Annälä skulle gå till svamptorget men eftersom hon inte tycker om svamp ska vi gå till Gottsunda centrum istället. Det är så skönt att vara hemma, slappnar alltid av direkt och kopplar bort hjärnan totalt. Redan på flygplatsen. Precis som alla som åker utomlands på semester, checkar jag in hjärnan när jag åker hem. Och hämtar ut den igen i passkontrollen påväg bort igen. Den ligger alltid där och väntar tålmodigt på mig.

Det är så skönt att bara vara. Att bara njuta. Och fullkomligt slappna av tillsammans med de bästa människorna i hela världen ♥.

Annälä sa precis ett skämt som jag tydligen berättade för henne för 103 år sedan men som jag inte längre minns. Hon sa:

- Whiskas. Om mattanterna själva får välja.

Hihihihihi. Jag hade bra humor redan då. Och så kan vi ignorera att hon sa att det inte var jag som kom på skämtet, det hörde vi inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0