Stålkvinnan!


Känner jag mig som nu. Har nämligen vaccinerat mig mot kolera idag. Iallafall första omgången, andra blir om en vecka. Sen är jag immun och kan åka till Dominikanska utan problem.

Åh, det är så fruktansvärt allt som drabbat Haiti, det tar liksom aldrig slut. Hörde på nyheterna ikväll att 1100 människor har dött hittills av koleran. Plus alla som dog av jordbävningen i fjol och alla innan dess som dör pga kriminaliteten eller av svält.

Det är alltid de som har det värst, som drabbas mest. Varför är det så?



Ska dra igång insamlingar där nere som vi gjorde förra året. Så man kan köpa vatten mat och mediciner att skicka ner till Haiti och bara hoppas innerligt att det når fram.



Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-11-19 @ 00:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0