Snö <3


Har alltid älskat snö och gör det fortfarande, det är ju så vackert! När man går i skogen och ser snön falla ner i ljuset av gatlyktorna, då känns det nästan som att man befinner sig i en tavla.

Tvillingarna åkte precis till skolan för att göra nationellt prov. Jag och Anneli mätte oss igår och kom (återigen) fram till att jag är längre än henne!!! ♥ Dont worry sis, du kan fortfarande växa några millimeter. Eller.. Nja.

Igår träffade jag min barndomsvän som är lika gammal som jag men den största skillnaden mellan oss är ju att jag reser världen runt, singel och fri, medan hon har lägenhet, bil, sambo och TVÅ BARN. Helt galet, det känns fortfarande lite ovant när hennes son kallar henne för mamma. Och jag hade av någon anledning inte förväntat mig att deras badrum skulle vara fyllt av blöjor och pottor.

Men åh vad söta dom är. Till och med hennes minsta bebis som spydde på min tröja. Hur kan man spy ner någon och fortfarande framstå som lika söt? Det är verkligen bara bebisar som kan lyckas med sånt. Möjligtvis katter. Fast dom brukar inte spy på en lika ofta. Men dom kan rivas och bitas och fortfarande kan man inte låta bli att gosa med dom!

Nej men hörrni nu ska jag läsa på lite mer om vårt företag inför kursen, kul va? Skulle hellre gå ut och åka pulka men lika bra att börja förbereda sig nu. Skulle nog se lite konstigt ut med en ensam 24-åring i pulkabacken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0