GOD JUL!!


Nu har jag sprungit runt på stan och köpt de sista julklapparna, hittade faktiskt jättebra saker till alla (hoppas jag.. hehe). Sitter här nu och inväntar den där lilla sparken i rumpan som jag snart ska ge mig själv för att komma upp ur sängen och börja slå in klapparna. Och ja. Städa rummet.

Sen ska vi fira mini-jul! Vad mysigt det ska bli. Har varit lite deppig av och till under dagen, hatar verkligen att åka iväg hemifrån och säga hejdå till alla, det är den absolut tveklöst värsta sidan av det här jobbet. Ska bli jättekul att komma dit men kan man inte åka dit utan att lämna familjen? Eller?

Nej. Spark i rumpan, upp och hoppa, nu ska jag va effektiv. God jul på er!



Jul i Sharm el Sheikh vinter 0809.

Kommentarer
Postat av: annnelis.blogg.se

LÄSKGI TOMTE!!!!!!!!!!!!!



Och vi träffas snart igen, don't be sad! :):):):) <3

2010-11-27 @ 19:55:43
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0