Estocholmo!


Ligger nu i Carros extrasäng och har fastnat lite vid datorn som vanligt. Tänkte att jag lika gärna kan uppdatera lite när jag ändå ligger här. Så jaha, hej, hoppas ni mår bra!

Själv är jag då i huvudstaden och har två dagar kvar på managerutbildningen vilket är ganska sjukt. Tiden går så fort. Imorse kom jag till centralen typ tio över sju och eftersom porten till kontoret öppnas kl åtta och kursen började kl nio, kände jag inte för att hoppa på första tunnelbanan dit. Kände inte helt för att gå heller, med tanke på att mina öron, min näsa och mina ben nästan ramlat av pga den bitande kylan på morgonen.

Så vet ni vad jag gjorde? Jag sov. Satte mig i ett litet soff-bås, lutade huvudet mot handflatan och sov i en halvtimme. Sen vaknade jag, plockade ihop mina saker som om ingenting hänt och promenerade iväg till tunnelbanan. Kom dit bara ca tio minuter före de andra.

Sen har dagen flytit på, vi har lärt oss sjukt mycket och efter sista föreläsningen begav vi oss vidare till Hilton på after work. Träffade gamla och nya kollegor och återupplivade gamla minnen.

Men nu är det dags att sova, två intensiva dagar kvar och sen är det dags för mini-julafton. ♥

GODNATT!


Kommentarer
Postat av: annnelis.blogg.se

"Sen vaknade jag, plockade ihop mina saker som om ingenting hänt och promenerade iväg till tunnelbanan." hahahahha <3

2010-11-25 @ 00:52:59
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0