Tjock och glad.


Japp! Det har gått två hela dagar utan träning. Tre om man inte räknar med morgonpromenaden för två dagar sedan. Men det gör inget, för internet funkar igen!!

Och så har jag och Sofie shoppat loss på onsdagsmarknaden. Herregud vad vi har handlat. Men till megabra priser! Tänkte städa men nu fastnade jag alltså här. Åh.

Imorgon har vi flygplats igen med norska, danska, svenska och finska gäster och så kommer en ny kollega med köpenhamnsflyget! Jag ska va hennes buddy och lära henne allt jag vet. Var nöjd med allt som livet ger å allt som du omkring dig ser, glöm bort bekymmer sorger å besvär...

På fredag åker jag till Marmaris igen eftersom jag är ledig lördag och söndag! Ska se eurovision där och bara ha det hur bra som helst. Och ja, livet är bara bra just nu. Och ännu bättre blir det den 6 juli!



Su yorum sarimsaklasakta ma saklasak,
sarimsaklamasakta ma saklasak?

Ska vi ha den här yogurten med salt eller utan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0