Spännande!


Idag på flygplatsen stod inte det finska flyget med på ankomstlistan. Sen stod kom det upp en kort stund, beräknad ankomsttid en kvart tidigare än förväntat. Alles gut. Men så ändrades skärmen och plötsligt stod det cancelled efter flygnumret. Härligt!

Av anledningar vi ännu inte fått klart för oss (jag har iallafall inte hört varför) fick flyget landa på fastlandet i Grekland och tanka innan de flög hit igen. Det var visst nåt med att dom inte hade tillstånd att landa... Men det låter väldigt märkligt, och har som sagt inte hört hela historien.

Hur som helst så kom dom! Och det gjorde våra kära norrmän, danskar och svenskar också. Så nu är vi i full gång och jag minns varför jag älskar det här jobbet. Åh, vad skönt att jobba igen.

Och det är helt sjukt - om en måndad (typ) kommer min familj! <3




Hurra!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅHHHHH!!!!!!!! YEYEYEYYEYEYEYEYEYEYYEYEYYE :D:DD:D:D<3

2010-05-20 @ 22:19:07
Postat av: ANELE

HAAHAHHAHAHAHHA dom kom med, all of them ;)

Tack Kicki :):)<3<3<3<<33

2010-05-21 @ 17:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0