I like that boom-boom-pow!


Idag var vi i Efesos, jag o Pau guidade våra kära kollegor och lärde oss massa nytt av varandra. Det är jättekul medan man berättar, men efteråt kände jag att åh, sheisse, orkar jag verkligen köra den här utflykten varje vecka i ett halvår igen? Meeen jo, det ska bli kul ändå. Har som sagt lärt mig nya spännande historier att berätta och vi kommer va där tidigt så man slipper bli stekt och smälta bort som en glasspinne. Det är rätt jobbigt faktiskt.

Laddade tydligen mina batterier fel. AJ! Minns att pappa berättade för mig förra sommaren (eller var det i vintras?) hur de skulle laddas och hur man absolut inte fick ladda dom. Eftersom de inte fungerade idag efter en natt i uppladdaren, fruktar jag att jag satte dem så som man absolut inte fick göra. Merde! Men det är ju helt ologiskt.

Imorgon åker vi iallafall till SAMOS! Hej och hå, och glöm inte passet har vi ju hört ungefär hela dagen idag. Vad tror ni jag kommer göra imorgon? Jo, förmodligen glömma passet. Därför skriver jag det här så att det kanske fastnar lite lättare i huvudet. Lägg ner passet, lägg ner passet, lägg ner passet.

Vi har kollat på hotell också och letat hund till kontoret. Det finns nämligen en hundkoja på baksidan men hunden som bodde där blev stulen förra året :( :( :( Jättesorgligt. Men nu känner vi att kojan inte bara kan stå tom så vi liksom letar lämplig hund att kidnappa. Och jag är helt KÄR i en tjock liten missbildad bulldog i basaren! Skojar du vad söt den är. Och jag tror han älskar mig. Sofie hittade en jättefin hundvalp också, som faktiskt var söt på riktigt. Men min lilla vita tjockis.. Hans tunga hänger ut ur munnen och tänderna sitter nästan uppe vid ögonen. Han är så fin!!!!! Ska försöka ta bild på honom.

Har pratat med Mahmut och Onur, ska förska träffa dom när vi åker till Marmaris. På tisdag!!! HURRA!





Lägg ner passet, lägg ner passet, lägg ner passet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åååååååååååååh, kidnappakidnappakidnappa!!!!!!<3

2010-05-06 @ 22:58:28
Postat av: Anonym

Räkan!! Nu har jag hittat hit!! Wow du är grym på att skriva! Shit va nice o få följa dig. Varför har du inte sagt tidigare att du har en blogg?! Puss & kram från Spanien!

2010-05-07 @ 11:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0