Ahh.


Tillbaka i Kosso-Dosso!

Vi har varit i Cesme där vi ska ha gäster, och sovit över en natt på vårt 4-stjärniga hotell. Morgonen därpå gick vi en promenad kl 6 (!!!!) och njöt av tystnaden och grönskan, tills vi gick förbi tio hundkojor och ni kan ju ana vad som fanns i dom hundkojorna. Tur att hotellet inte har så många gäster nu, annars hade vi väckt hela bunten. Och gissa om vi höll på att kissa på oss när en LÖS hund kom morrande bakom oss. J-J blev jätterädd och jag pratade lugnande till henne hela vägen, "den vill bara hälsa, den är tam och van vid människor", blablalba. Inombords ville jag bara springa!

Men vi överlevde, och kunde åka till Marmaris. Gud, jag hade faktiskt glömt hur vackert det var. Visste att det var grönt med täta skogar och blommor i alla färger, men jag hade glömt hur klarblått havet är, hur bergen växer upp ur det som stora skuggor och hur månen speglar sig i allt. Fick faktiskt lite ångest, och undrade om jag hade valt rätt. På kvällen var vi på barstreet och jag sov nästan ingenting. Hann hälsa på endel gamla kompisar, långt ifrån alla men dom viktigaste. Och när vi åkte tillbaka mot Kusadasi dagen efter kände jag en lugn känsla inombords.

Nu sitter vi här vid poolen utanför våra lägenheter och jag är så glad över att vara här. Marmaris är vackrare och jag saknar fortfarande så många där, och tror att det hade varit jättekul att jobba där i sommar. Men det är nog inte vad jag behöver just nu. Och så hade jag ju aldrig fått jobba med Sofie, Pau, Jo-Jo, Karin och Kari om jag hade valt DLM. <3 Sommaren kommer bli härlig!



Kan inte bli annat med det här gänget.

Jag Karin och Sofie var föresten på gymmet igår. AJ! säger det i låren, rumpan och magen. Vet inte vad folk trodde när de såg oss gå på fruktmarknaden idag, inte en helt normal gångstil och det tog ungefär två minuter för oss att gå ut ur bilen. Autch.

Men som sagt, still alive! Och ikväll ska vi på turkisk afton igen. Men inte en chans att dom får upp oss på någon magdans! Det är ett stort projekt bara att sätta sig ner på stolen.

Aufwiedersehen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh, vad bra att du valde rätt, hann hälsa på folk och att ditt team är bra!!! <3

2010-05-15 @ 15:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0