Underhållande kväll!


Man har verkligen konstiga konversationer med turkarna ibland. Speciellt i basaren.

På lördag är det midsommarfest och vi ska ha hatt på oss. På vägen hem från Yucca kollade vi på hattar.

Turk: You wanna buy the hat or not?
Jag: Not now, maybe I'll come back later.
Turk: My grandmother also said that she would come back, but she never did.
Jag: Aww..
Turk: If you dont come back in this life, come back in the next!
Jag: OK I will come back in next life. :)
Turk: Good!
Jag: But what if I'll be a tiger in next life, do you still want me to visit your shop?
Turk: Maybe I'll be a lion.
Jag: Yes maybe. But will you still work here then?
Turk: Lion eats tigers....

Och så envisas alla med att ropa HELLO SPICE GIRLS! efter en när man är fler än två tjejer som går tillsammans.

Sofie: Who am I in Spice Girls?
Turk: Paris Hilton.
Sofie: She is not in Spice Girls!
Turk: Britney Spears?
Sofie: ... (börjar gå därifrån)
Turk (desperat på rösten): Jennifer Lopez?!

Åh, så underhållande! Nu ska jag titta på det regnar hamburgare och sova. Köpte den i Mexiko, hoppas den inte är på spanska.


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAH awesomeness! :D:D:D

2010-06-22 @ 20:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0