Tatlι rüyalar ♥


Ska sova nu lite. Min feber har lagt sig, fick aspirin från receptionisten innan välkomstmötet. På mötet såg jag ett par som verkade bekanta, men det var först efteråt när de bokat en utflykt som vi kom på att de känner mina föräldrar. Coolt! Världen är allt bra liten ibland.

Imorgon har jag ett möte inbokat på vårt splash-hotell där jag ska försöka övertala bokningsavdelningen om att låta två familjer byta rum. Sen ska jag ta med taxfreepåsen som blev kvarglömd på bussen idag och försöka kontakta ägaren. Och därefter till kontoret där jag ska förbereda allt inför de nya ankommande gästerna imorgon.

Och thats about it. Kanske gymmet efteråt? Beslutade att inte gå dit idag eftersom att det är ett stort projekt bara att gå ner för en trappa. Hade inte överlevt helt enkelt. Och så behövs det nog lite sömn här och det hade ju inte direkt skadat om luftkonditioneringen fungerat.

Men får väl skylla mig själv I guess som inte orkar säga till i receptionen.

Godnatt mina blåbär. ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0