Några saker som inte riktigt är OK.


Att min bror åkte hem idag. (Däremot väldigt okej att han och resten av familjen kommer om tre veckor!)

Att jag har svårt att gå pga träningsvärk från igår. Och då ska vi inte tala om att sätta mig ner på bussätet.

Att jag förväxlade två gäster med varandra på flygplatsen för att de hade samma färg på tröjan.

Att min busschaufför blev sur på mig, för att jag inte sa till honom när han körde fel. (Vilket jag faktiskt gjorde.)

Att jag har kämpat mig ut i värmen och trotsat träningsvärken för att handla mat. Och nu står all mat i påsar på golvet och jag funderar på att sova istället.

Att det ska bli 40 grader varmt på torsdag. Ja, i skuggan. (Pappa läs inte det där!)




Det är faktiskt helt sjukt, att solen är jag-vet-inte-hur-många-tusen-ljusår bort. Och trots detta bränner vi oss av den. Den lyser upp hela himlen för halva jorden och vi blir blinda om vi tittar in i den för länge.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahha oh my.... jag kommer vara en stekt anka när jag kommer hem? :O:o

2010-06-16 @ 19:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0