LALALA, LALALALA

Ska till gymmet som sagt, men bestämde mig för att städa först. Och dricka kaffe, och äta en brownie på balkongen. Och ladda ner spotify och skapa två nya spellistor, som inte går att lyssna på eftersom internet har för låg signal.

Hoppas jag kan ladda upp detta inlägg...

BRUUUR ÄR HÄR! Det vet ni ju, eftersom det som sagt var nästan bara är min familj som läser bloggen. Men nu får ni det bekräftat! Och om jag har någon läsare utanför familjen, HURRA! Nu vet ni också.

Brur fick krama bamse idag, han kramades så hårt att huvudet nästan föll av. Bamses huvud alltså. Det var innan han blev jagad av småtjejer. Alltså ja, inte min bror utan bamse igen. Jag med andra ord. Tror inte jag har några minus-sexåriga läsare utan litar på att ni kan hantera den tunga sanningen.

I am bamse.


Kommentarer
Postat av: anele

HAAHHAHAHAGHAHHA :D:D:D: och jag skriver alltid bara så. Men det är ju så kul, sitter alltid och garvar högt för mig själv! Så ja. Förlåt för tråkiga kommentarer, men that's the way I feel ;)

2010-06-10 @ 19:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0