Hoppla!


Högerfoten har somnat och jag har slutat jobba igen. Klockan är kvart i fyra och det enda jag har gjort idag, arbetsmässigt, är att läsa igenom vår välkomstbroschyr och skriva ner alla stavfel och uppdateringar som jag sen mailade vidare till chefen. Det var många stavfel. Mest riktigt små, men otroligt irriterande när man börjat se dom. Men nu kommer den va PERFEKT!

Sen svarade jag på ett samtal i servicemobilen, vilket också fick mig att ringa kliniken och beställa läkare till ett hotell, och thats it. Jag har slutat för dagen.

Lunchade med Pau och Sofie på Yucca, hög på koffein vilket jag kanske fortfarande är, och bävade för den månliga (månatliga? Hur sa man pappa?) vägningen och kroppsfetts-mätningen jag ska genomlida på gymmet idag.

Det är konstigt, för ju närmare den här dagen jag kommit - desto mer onyttigt har jag ätit. Vad är fel på mig liksom? Hur trotsig som helst, för ända sedan min instruktör tipsade mig om att inte äta oliver och ost känns det som att just det är det enda jag har gjort. Ätit oliver och ost. Och brownies och choklad, vilket jag inte ätit på år och dar innan.

Och nu är det alltså dags. Upp till bevis.

Men jag menar... Det kan väl iallafall inte ha blivit värre än det var innan?

Måste komma ihåg att raka benen den här gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0