Hm. Sova?


Ja det skulle kanske vara en bra idé. Sov nämligen 1-2 timmar inatt och har både hunnit med hotellbesök och att ha en utflykt till mysiga Selcuk och Sirince idag. Vet inte om jag nämnt det förut, men jag ÄLSKAR Sirince.

Bara så ni vet familjen, kommer ni åka med på min utflykt dit när ni kommer. Så lördan är inbokad. Försök inte avboka.

Kylskåpet är lite småtomt, men som tur var har jag en gigantisk äggkartong som har räddat mig i flera dagar nu. Åt precis fyra kokta ägg och när det här inlägget är klart ska jag gå och lägga mig. Sova i en skön säng, inte i en dolmus som jag gjorde nyss. Med öppen mun somnade jag också, charmigt.

Det var första gången vi hade utflykt till Selcuk och Sirince med skandinavisk guide så det var lite improviserat, vi bestämde två timmar innan att jag skulle köra den. Men måste säga att det gick jättebra, och nästa gång jag har en dag ledigt ska jag checka in på ett pensionat där över natten. Tänk att vakna upp där, till böneutropen från moskén. Höra fåglarna sjunga i mandarinträden och ha lummiga restauranger med gözleme direkt utanför dörren.

I love it.

And i know you will love it too.

Nej som sagt var. Dags att sova kanske. Blir trots allt upphämtad till Efesos kl 7 imorgon bitti.

Stekt ägg till frukost imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0