Hallå ja!


Idag har jag inte alla chipsen i påsen.

Vi åt på Burger King idag och sen körde jag o Pauliina hem för att sova lite i siestan. När jag stod utanför dörren hittade jag inte mina nycklar. SKIT! tänkte jag, jag glömde dom på Burger King. Så tillbaka in i bilen, köra till stan, gå till BK, där de inte har en aning om vart mina nycklar är. Sacre blèu, liksom. Kanske på Tuntas. Så in i bilen igen och köra i slow motion genom tät trafik till vårt hotell där vi hade service imorse.

Och upptäcka att nycklarna ligger på sätet bredvid mig.

Tror jag ska sova lite nu. Glad midsommar på er!


Kommentarer
Postat av: mahidji

hahahahahahahahah <3

2010-07-13 @ 21:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0