Günaydιn ♥


Solen skiner, himlen är blå, vad det är skönt att leeva då. Klockan är sju på morgonen och jag känner små tendenser till svettdroppar över hela kroppen.

Det är helt otroligt vad en hel natts sömn kan göra. Känner mig mycket bättre nu! Träningsvärken är kvar men antar att det bara är en dag till att halta igenom, innan den försvinner. En familj från välkomstmötet satt kvar igår och jag gick ut till dem för att småprata lite och höra om de ville ha mer äppelte. De kastade väldigt märkliga blickar på mina ben när jag stapplade ut, trots att jag verkligen försökte gå helt normalt, så var ju tvungen att förklara för dem att vi varit och tränat igår. Helt normalt att inte kunna gå dagen efter.

Det är så COOLT för jag ringde hem igår, och då tipsade min lillasyster Barret mig om att lyssna på Maria Mena. Och jag har precis börjat göra det! Innan hon tipsade alltså, vi upptäckte denna tjej samtidigt utan kommunikation! Hur coolt?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0