Flyt!


Igår lockade jag med brur och brurs kompisar med mig och Sofie till Yucca, som skulle ha turkish night kl 20/21. Vi kom 21.30 och hade supertrevligt! Men showen började inte förrän 23. Och det var inte turkish night utan tre ryssar som lekte magdansös. Men det var som sagt kul ändå, och jag älskar fortfarande Yucca. Förlåter er. <3

En stor anledning till att jag fortfarande älskar dom är vår rabatt. Först fick vi notan på 50% för mig och Sofie och 25% rabatt för killarna. Han frågade om det var okej. Han frågade faktiskt! Då är det klart man prövar. Så jag sa att det var bra, men att om vi kunde få mer var det ännu bättre. Och faktiskt, det var ett skämt. Det var ju bara så upplagt för att säga så, för han frågade tre gånger. Och på ett ögonblick var han borta.

Och kom tillbaka med en ny nota. Gratis för oss och 50% för killarna

Så ja. Jag älskar fortfarande Yucca. Och det tror jag att brur gör också. :)




Imorse vaknade jag kl 6 av att jag saknade min familj. Ni som inte redan är här alltså. Jag tänker på er och längtar tills ni kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0