:)


Var ledig igår och åkte till Selcuk där jag blev kompis med en turkisk kvinna som serverade världens godaste tavuk sis. Chicken sish kebab. Alltså kyckling på spett. Och sen åkte jag till Sirince, drack vin och såg solnedgången uppifrån bergen, hur vackert som helst.

Vi hade lite fest hos oss igår och bjöd in hotellpersonal, receptionister från stället där vi bor, Nazar guider och folk från TanTur, vår agent här nere. Superkul, vi serverade bål med jordgubbar och när jordgubbarna tog slut hade vi i tomater istället. Sen gick vi till bargatan, hade bara varit där en gång innan sen jag kom hit. Vi fick visselpipor av någon klok person och visslade från bardisken. Väldigt trevligt hade vi!

Och idag har vi jobbat som vanligt, imorgon åker jag till Efesos med TRETTIFYRA gäster! Skojar ni med mig liksom, har aldrig ens haft en stor buss dit, och tror min största grupp var en gång i Marmaris förra sommaren med typ 18 personer. 34. Hur ska dom ens få plats vid toaletterna? Hujeda mig, hoppas det inte är många japaner där imorgon.

Godnat lille skat!

Tatli ruyalar = Dröm sött. <3


Kommentarer
Postat av: Lena

Men du slipper iaf oroa dej över att de ska med en färja oxå :S Lycka till!

2010-06-06 @ 15:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0