1%


Jag var på gymmet idag. Och är faktiskt skitstolt över mig själv, för den här veckan när jag har gymmat mindre bra har jag ändå varit där två gånger. Liten upgrade jämfört med de senaste 2,5 åren när jag tränat totalt kanske sex gånger.

Iallafall så var det dags för mätning av fett och vägning. De mäter annat också - midjemått osv. Och ben, det var därför jag var tvungen att raka dem innan jag gick dit. Om ni ville veta. Och vet ni vad? Jag har fått 1% fett mindre! Och gått ner ett helt kilo!!

Sen hade jag fått typ 3cm extra runt midjan men det behöver vi ju inte hänga upp oss på. Tror faktiskt inte det stämmer, helt ärligt tror jag mina två instruktörer mätte på olika ställen runt min midja. Pau hade liknande problem och det kan ju faktiskt inte stämma.

Faktiskt. Inte.

Nu ska jag duscheliduscha! Min dusch kommer bli så glad när jag skuttar in, ett kilo lättare.





Hittade btw en bild från Egypten när de sprayade ut sin dagliga myggspray. Gästerna blev livrädda, inte undra på, ser ju ut som det brinner. Men myggen försvann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0