WTF!?!?


Nu har jag hämtat internetdosan och haltat tillbaka till receptionen (ja, jag måste inflika att jag haltar i varenda mening, för jag tycker fortfarande lite synd om mig själv).

Och jag har ju nästan sju tusen kronor på kontot!!!! WTF liksom !? Hur kommer det då sig att jag inte ens kunde ta ut femtio kronor i Bodrum? På tre olika bankomater?

Nej detta är märkligt må jag säga. Men bra iallafall! Jättebra faktiskt. För jag slösade inte pengar på dyr sushi som jag hade tänkt göra (även fast det hade varit galet gott). Och jag fick bli påmind om hur gulliga turkar kan va.

Plus att jag inte spenderat en enda krona idag, om man bortser från tjugo kronor för mitt tå-bandage. Och femtio kronor för parkering.

Inte illa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAAHAHHAHAHAH åh you halter :):)

2010-08-01 @ 17:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0