Vissel!


Alltså min kropp är helt hoppig nu för det är så många känslor på en gång. Känner mig som en duracellkanin. Eller som när jag drack för mycket kaffe i torsdags.

Lyckorus, ångest, oro, kärlek, längtan, ÅÅÅH funderngar funderingar och undringar inför framtiden.

En anledning till denna remix av känslor är att vi snart ska välja vinterdestination. En idé som bubblar i mitt huvud är denna:

Åka till Alanya efter att sista flyget lyft härifrån, stanna till deras sista flyg i början av november. Åka hem i två veckor eller mer. Flyga tillbaka till Dominikanska och jobba där till mars, och sedan vidare till Sharm el Sheikh, få köra Kairo utflykter igen och så tillbaka till Turklandet nästa sommar.

Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0