VACKERT!


ÅH. Jag och Sofie var på Orient bar igår och lyssnade på live musik med en kille som verkligen har en av de finaste rösterna jag hört. Han sjöng bland annat Coldplay och vi satt längst fram och var som en fanclub, sjöng med, klappade händerna, gungade i takt. Han var bäst.

Senare satte han sig vid vårt bort så vi kunde berätta hur bäst han var och allt var bara riktigt trevligt, tills en turkisk kändis kom dit och saker spårade ur. Ingen av oss visste att han var känd och man fick tydligen inte prata med killen. Hans en meter höga bodyguard blev tydligen väldigt arg då.

Åh, om jag träffar honom igen....

Hur som helst, kommer la familla om FYRA DAGAR! Här kommer en liten lista på vad vi kan göra:

Millipark, nationalpark med fina stränder.

Sirince, gammal grekisk by utanför Kusadasi.

Efesos, om någon vill.

Oriental bar, när killen spelar livemusik.

Yucca och Saray, för att det är trevliga ställen att äta på.

Båtutflykt, jag har arrangerat en ny som startar samma vecka som ni kommer.

Tatuera oss, jag och Henrik?

Ladys beach, äta på Rosys. För jag har hört att det är bra.

Mysa med kattungarna på Ida.

Gå på basaren och alla marknader.

Barbeque night på Long beach, för att Maurice vill ha dit oss och ger bra rabatt.

Ja, resten är upp till er jordgubbar. <3


Kommentarer
Postat av: jordgubb

LÄNGTAR:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D<3<3<3<3



Sv: Det var en video med The killers, lpten heter Dustland Fairytale, jätetsöt gubbe där! :)



HAHAHHAHAHAH VA?!?!?!?!??!?!? VILLE JAG HA DEN I KYRKAN!??????????!!! Åh nej.......... snälla säg att någon stoppade mig?

2010-07-02 @ 15:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0