OOOHO!


GODMORGON små kantareller!

Om 40 minuter blir jag upphämtad med bussen, och ska hämta upp 27 gäster till vår nya båtutflykt. Är helpeppad, det var faktiskt min idé och är superstolt över oss som sålt den så bra. Totalt med finnarna har vi sålt över maxgränsen! Vilket var lite otippat.

Vet inte vad jag ska prata om på båten, om de har mikrofon berättar vi kanske om det 7-stjärniga hotellet vid ett av våra badstopp och pekar vart Izmir ligger. Ja, thats about it. Varnar för sjöborrarna vid det första stoppet.

Sen får vi helt enkelt mingelimingla och hoppas de inte frågar för många "vad är det där för byggnad" och "vad heter den där fisken" frågor.

Nåja, vi ses i eftermiddag igen! När jag släppt av alla gäster ska jag boka min Marmaris-biljett.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh, duktig du är, bra idé kicki!!!! :D :D let us know hur det gick sen!:D

2010-07-19 @ 17:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0