Mys med banan i håret.


Mmmm har tränat igen, och sen upptäckte jag att all juice var slut så jag kunde inte göra proteindrink :O Så jag kutade (läs gick i normal takt) till affären på andra sidan gatan SOM HÖLL PÅ ATT STÄNGA!!! WTF liksom, allt är ju alltid öppet i Turkiet. Så jag fick trolla fram mina hundögon och säga Lütfen, lütfen, meyva suyu istiyorum (snälla, snälla, jag vill ha fruktjuice) till vakten utanför och sen släppten han in mig.

Nu sitter jag här med hår som luktar banan från mitt nya balsam och lyssnar på en konsert de tydligen har ikväll nere vid hamnen. Skulle i normala fall framkalla ännu mer myskänslor i mig, men istället gör detta att mysfaktorn sjunker ganska rejält.

Har servicemobilen här vid datorn och bara väntar på att den ska ringa. Vi har nämligen ett hotell precis i hamnen och om jag hör musiken SÅHÄR högt när jag sitter en kilometer bort, så ja. Say no more liksom. Vi får väl se om de ringer. Men kan ju inte direkt gå dit och skruva ner musiken. Får helt enkelt hoppas att de gillar läget. Kanske står de själva vid scenen och svänger på höfterna?

Imorgon ska jag och chefen köra till Marmaris efter flygplatsen. Han ska nämligen flyga till Finland från Dalaman och behöver någon som kör tillbaka bilen efteråt. Inte mig emot! Känns som jag är där hela tiden nu. :)

KÄRLEK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0