Men...


Edit, föresten!

Åker inte alls till Marmaris imorgon kväll som jag skrev innan. Siktar på att åka kl 14.00 till Aydin och där byta och åka kl 15.30 till Marmaris, insallah.

Så detta innebär att när jag slutat jobba ca kl 13.00 (INSALLAH!!) har jag alltså en timme på mig att köpa väska, packa och fixa allt som ska fixas innan jag springer som en tok till dolmusen och drar till Aydin.

Oj.

Det lät så himla mycket mer stressigt nu när jag skrev ner det, kanske får ta 15-bussen istället.

Och för er som inte vet vad insallah betyder, så är det ett jätteanvändbart uttryck här i Turklandet, och ännu mer användbart i Egypten. Det betyder ungefär om Gud vill.

Förhoppningsvis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0