Måste bara få skryta lite.


Vi är den mest rekommenderade destinationen av alla våra resmål i hela världen! Vi är bäst!

Okej våra två största case den här veckan har varit en gäst på sjukhus, som vi faktiskt inte visste skulle överleva eller inte. Men som tack gode Gud åker hem idag, frisk men trött.

Och en gäst som fortfarande är kvar och inte var glad för sitt rum eftersom det var begränsad havsutsikt och han hade betalt för havsutsikt. Vi har kompenserat honom för två dagar utan havsutsikt och erbjudit honom att byta till ett rum MED havsutsikt. Men han vägrar. Han bor kvar, och vill ha alla pengar tillbaka.

Nej du. Inte när du tackar nej till lösningen på problemet. Inte när du väljer att satsa på mer pengar istället för en bra semester. För det är inte så vi jobbar.

Bara så synd, nu har vi en gäst som inte är glad och han har själv valt att ha det så. Och jag hatar det, att veta att han kommer reklammera när han kommer hem. Trots att jag väldigt noga förklarat att han inte kommer få ett öre mer än han redan har fått, kommer han försöka. För han tror inte att vi läser vad han skriver.

Men förutom dessa två, så har veckan som vanligt varit lugn. Imorgon kommer la familla! Och jag har förberett deras välkomstmaterial. Sen har jag chillvecka och ska bara njuta njuta njuta.

Nejmen. Vi ses då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0