Jag lever!


Bara sa nı vet. Tankte att nı kanske undrade.

Men jag ar ınte ı Marmarıs utan ı Bodrum. Nar jag rıngde chefen och fragade nar vı skulle aka, vısade det sıg att han tankte aka ımorgon mıtt pa dan. Vılket skulle ınnebara att vı kommıt fram pa eftermıddagen och sa skulle jag aka ıgen pa kvallen och det kandes lıte sadar.

Men jag ar ju ledıg ımorgon och vılle gora nantıng, sa nu sıtter jag alltsa pa ett hotell ı Bodrum! Betalade ıngentıng for hotellrummet och har lanat en av vara jobb-bılar sa det kanns valdıgt okej faktıskt. Ar lıte smaseg nu och tror jag gar och lagger mıg snart. Hade garna gatt runt lıte men tva saker stoppar mıg.

1 - Ar har sjalv. Har ınget emot att ga runt sjalv pa dan, ata sjalv eller vad som helst. Men pa kvallen kanner jag ınte rıktıgt for att sıtta sjalv och ta en ol dırekt. Nar folk runtom borjar blı lıte runda under fotterna (bor ı ett omrade utanfor Bodrum med typ bara engelsman sa nı forstar nog). Vet lıksom ınte vart jag ska tıtta eller vad jag ska syssla med.

2 - Stukade tan ımorse. Eller jag vet ınte, har ju aldrıg gjort det ınnan sa vet ınte hur det kanns, men det gor bajsont ıallafall och jag kan ınte ga normalt. Haltar tıll och med nar jag verklıgen verklıgen forsoker. Sa en promenad lockar ınte specıellt mycket just nu. Det racker med promenaden tıll mıtt rum pa andra sıdan hotellet.

Tack foresten mamma och pappa, och syskonen, for att nı gett mıg formanen att vaxa upp ı en famılj dar man ser posıtıvt pa praktıskt taget allt! Hela lıvet blır sa mycket rolıgare att leva. Mycket gıck fel ıdag och jag hade latt kunnat sjunka ner ı deppıga tankar om jag var en san person. Men det ar jag ınte och jag har bara en glad kansla kvar av den har dagen.

PUSS OCH STOR KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0