I get the tickels in a funny place.


Har precis kommit tillbaka efter en underbar dag i Cesme och Izmir.

Jag och Therese körde igår eftermiddag till Cesme, en liten mysig stad med en timmes båtresa till den grekiska ön Ios. Cesme är paradiset för rika turkar på semester. Vi satt i den nybyggda marinan och drack mojito och rödvin med min turkiska vän från förra sommaren och hans kompisar som flygit hit från USA och Cypern.

Sen körde vi till de lyxiga nattklubbarna vid kusten där vi satt i de vita skinnsofforna och såg ut över havet och den lilla båten man kan ta mellan diskoteken och barerna. Priserna är högre än hemma men som tur var umgicks vi med tre rika gentlemän som i sann turkisk anda betalade för allt.

På vägen hem från Cesme idag stannade vi till på IKEA och på den outlet som finns utanför. Mango och Body Shop är två av de ställena som visade sig väldigt farliga att besöka. Har fortfarande tillräckligt med pengar kvar men det är ändå skönt att lönen kommer på fredag! :)

Och på onsdag, åker jag till Marmaris. <3

Imorgon ska jag vara guide på vår nya båtutflykt!
Livet är bara helt galet bra just nu.

Hur mår ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0