Hej och hå!


Alltså min kompis är inte riktigt klok.

Medan jag går här och lever guideliv med allt vad det innebär, reser runt jorden och berättar om gamla stenar, så går hon och föder barn. För fyra dagar sedan fick hon en dotter, så nu är hon plötsligt tvåbarnsmamma.

Det är inte klokt! När jag var runt 15 år ville jag få barn innan jag var 19. Nitton år gammal skjöt jag fram detta till 21-22. Nu är jag glad om jag får barn innan jag är 30, men det finns ju så SJUKT mycket annat att göra innan!

Och så måste man ju hitta en lämplig man också, och det är ju inte det lättaste. :)

Men hursomhelst är jag jätteglad för hennes skull, kände på mig att det skulle bli en flicka och nu är det bara att gå ut och handla bebiskläder! Pyttesmå strumpor och mössor. AAAW!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅH, HÄLSA GRATTIS!!!! :o vad ska hon heta???? :) :)



Jag vill få barn när jag är runt 30 tror jag, det är ju liksom ingen som helst brådska :) passa på att göra allt du vill göra innan istället så kommer det när det okmmer :D

2010-07-15 @ 18:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0