Framförhållning är mitt andranamn!


Ska åka till Marmaris imorgon kväll, vet fortfarande inte om jag har någonstans att bo men det beror iofs inte på mig utan på det enkla faktum att det är högsäsong och allt är fullt. Men jag känner ingen oro, vet att det kommer ordna sig.

Sen var det det här med att packa också.. Att jag inte ens börjat tänka på att packa är inte problemet, utan det jag börjat oroa mig lite smått för är att jag inte har någon väska att packa i.

Kanske kan svänga förbi onsdagsmarknaden imorgon och köpa en. Eller låna av Pauliina igen.

Annars går det bra tackar som frågar! Tränade precis som en galning på gymet och har druckit en proteindrink nu till middag. Och så är jag i full gång att städa lägenheten! YEY!

Idag hade jag turkiska gäster i bussen och de pratade nästan hela vägen till Kusadasi. HÅLL TYST fick jag lust att skrika i mikrofonen! Brukar alltid sluta prata när de gör så, gärna mitt i en mening för att visa att det inte är okej att snacka samtidigt som jag berättar om något. Men de här fattade verkligen inte piken.

Suck.

Livet är hårt ibland.

;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0