Duktig katt!


Mjau! Har precis kommit tillbaka från gymmet och tagit en mini-proteindrink. Blev rätt intensivt, eftersom de var påväg att stänga, men GUD vad skönt det känns.

Ringde lite förhoppningsfullt till Therese innan jag bestämt om jag skulle gå eller inte.

- När stänger gymmet? Halv tio eller tio?
- Tio.
- SKIT!

Kunde alltså inte stanna kvar på balkongen med ett glas rött och behålla gott samvete. Och nu sitter jag här på balkongen igen och klappar mig själv på axeln. Duktig jag var.

Välkomstmöte imorgon. Thereses föräldrar hotade med att komma (hotade inte mig alltså, men ack, vad jag känner mig hotad) men tror inte de gör allvar av saken. Det är knäppt. Jag kan ha en två dygn lång historisk utflykt till Kairo för 40 okända fullt vuxna människor, utan att vara minsta nervös. Men att ha välkomstmöte för någon man känner är så mycket värre.

Nu känner jag ju inte hennes föräldrar. Men det var bara ett litet exempel.

Det är faktiskt värre för henne, som ska ha Efesos-utflykten på söndag med en norsk arkeolog i gruppen. Och det blev nog inte bättre för att jag berättade för denna norska arkeolog att Therese faktiskt var utbildad arkeolog i Sverige.

Hm. Förlåt. :/


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahhaha stackars therese :D



VAD DUKTIG DU ÄR :):)

2010-07-28 @ 15:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0