Dagen.


Mycket bättre att inte ha siesta, man håller sig pigg då. Får man sova en halvtimme går hjärnan i slowmotion resten av dagen.

Rätt buss var beställd, alla gäster kom med till flygis, de som kom hit glömde väskor på bandet och i bussen och en del ville byta rum, men vi fixade allt. Ingen siesta, kex till lunch och kaffe kaffe kaffe. När vi kom till hotell Ida blev det lugnt. Pratade med gäster i fem minuter, sen gick alla och jag spenderade en halvtimme med en kattunge i knät medan jag tittade på turkarna som badade i poolen.

Ahhh.

Kattungarna på Ida är verkligen helt galna, de hoppar alltid ner i våra väskor, alltså de borrar sig liksom ner djupt i väskan och så somnar dom där. En dag ska jag ta med dom hem.

Nu har jag suttit ett bra tag och varit så sjukt sugen på rödvin! Och jag har funderat och funderat; vin eller gym? och kom nu fram till att jag borde träna. Åh. Orkar inte men okej. Off I go!

Och föresten pappa, jag har fortfarande inte knäckt fingrarna. Bra va. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh, ja, ta med en hem!!!



DUKTIG DU!!! :) :) :):)



Man ska inte powernapa mer än 20 minuter, för då hinner man falla i djup sömn och blir inte piggare :o så max 20 min!!

2010-07-27 @ 20:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0