Byta jobb?


Det hände så mycket på mina två dagar i Marmaris, vet inte var jag ska börja. Första dan spenderade jag i Marmaris o besökte våra hotell från förra året. Blev i sann turkisk anda bjuden på mat och dryck överallt och var tillslut så mätt och hög på koffein att jag flydde iväg till dr Bora en stund för att se hur han hade det.

Alltså dr Bora, han är min idol. Han är bäst och så är det bara. Även där blev jag bjuden på kaffe så när jag tillslut kom till kontoret var jag helt skakig. Och drack en kopp till med Sofie medan vi uppdaterade varandra om vad som hänt sen sist.

På kvällen gick jag ner till marinan i väntan på vännerna och blev erbjuden jobb på La Vita Bella. Varför inte, tänkte jag och jobbade som inkastare i några timmar. Var faktiskt grym!

Nästa dag åkte jag till Icmeler och fick återigen mat och dryck samt mängder med kaffe. På bussresan hem sov jag som en lycklig liten mätt gris största delen av vägen.

Och har försökt ladda upp bilder här men det går inte. :( Use your imagination folks!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahhaha i'm using it!!

2010-07-24 @ 19:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0