Be still, I allready know.


Sitter och väntar på mina kollegor. Har varit galet effektiv men i ganska långsamt tempo. Fixat välkomstmaterial och listor till flygplatsen imorgon. Bokat handikapptransport. Svarat på mail, följt upp ärenden och ja. Nu har jag till och med bett Marmaris skicka mail till mig så jag får nåt att göra.

Om tjugo minuter kommer mina kollegor, då ska vi till stranda! Pau har bakat tårta och bikinin är redan på.

La la la. Det enda som saknas nu är mat.

Eller nej, inte det enda som saknas. Men det som känns mest akut.


Vet inte varför det inte går att ladda upp bilder, men varför sitter jag och googlar på mat när jag håller på att dö av hunger?

Det var nog det dummaste jag gjort idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0